niedziela, 3 czerwca 2012

Karta informacyjna BLOGBOX-poprawki:)

Bardzo się cieszę, że zakwalifikowałam się do III edycji BLOGBOXA.

O mnie:

1. Moja skóra twarzy jest mieszana i bardzo wrażliwa, dojrzała;reszta ciała zdecydowanie sucha.
2. Włosy półdługie, ciemne, farbowane, cienkie.
3. Moje ulubione zapachy to orient, lubię tez zapachy kulinarne typu karmel, orzech...
4. Moje ulubione kosmetyki to kremy pod oczy i wszelkie inne specyfiki do tej partii twarzy, poza tym hydrolaty, toniki, masła do ciała, preparaty ujędrniające i wyszczuplające oraz antycellulitowe.Uwielbiam oleje.Lubię jasne lakiery do paznokci, inne kosmetyki kolorowe w wersji nude.Nie lubię gadżetów kąpielowych typu sole, kule do kąpieli.
5. Moja podstawowa pielęgnacja to tonik, krem pod oczy, nawilżacz. Często peelingi i maski nawilżające i odżywcze. Używam również specyfików usuwających przebarwienia.


Wszystkim uczestniczkom III edycji BLOGBOXA życzę super zabawy!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz