poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Joico K-PAK reconstruct conditioner

Dziś słów kilka o odżywce, którą do pewnego czasu uważałam za najlepszą do moich włosów. Włosy były po niej miękkie, śliskie, delikatne.
Kiedy znalazłam ją w TK Maxx za świetną cenę 79,99, nie wahałam się ani chwili i od razu wylądowała w moim koszyku.
Jednak po kilku tygodniach używania preparatu zauważyłam, że ty razem coś jest nie tak. Włosy stawały się suche, twarde, przyklapnięte.
Po przewertowaniu "włosomaniaczkowych" blogów stwierdziłam się, ze to typowy objaw przeproteinowania.
Żegnam więc swój ukochany kosmetyk na rzecz nawilżaczy i natłuszczaczy.
Ale kto wie....może jeszcze kiedyś się spotkamy:)




2 komentarze:

  1. wygląda interesująco, jeszcze nie używałam tego,a ostatnio mam hopla na punkcie pielęgnacji włosów. Ja sama używam, aby odżywić włosów, albo naturalnych masek albo masek do włosów Biovax, polecam - to z kolei mój ulubieniec jak na razie haha :)

    OdpowiedzUsuń