sobota, 21 września 2013

Zakupy w ecospa

Ze sklepów z półproduktami najbardziej lubię ecospa.
Dziś odebrałam paczkę z kilkoma ulubieńcami i zupełną nowością w mojej kosmetyczce.
Hydrolat kadzidłowca kocham miłością niezmienną od kilku lat, nie znalazłam go nigdzie indziej.
Olej tamanu i hydrolat kocankowy również na stałe u mnie goszczą.
Nowością jest natomiast 5% olejek kocanki w olejki jojoba.

Ze strony ecospa:
"Wskazania:
  • stany zapalne skóry, łuszczyca, wyprysk,
  • kojąco w przypadku oparzeń (w tym słonecznych),
  • leczenie ran i blizn,
  • trądzik,
  • stany spastyczne mięśni,
  • urazy sportowe, bóle różnego pochodzenia (działanie przeciwzapalne można wzmocnić przez dodatek 1% olejku rumianku lekarskiego)."

W najbliższych planach mam jeszcze olej z pestek granatu oraz olej andiroba.


4 komentarze:

  1. ja z ich półproduktów robiłam tonik na jednym spotkaniu blogerek, jest całkiem fajny, ale raczej nie kupię nic u nich, bo nie chce mi się bawić w domowe laboratorium ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mieszam, używam jako samodzielnych kosmetyków, okres mieszania mam już za sobą i do niego raczej nie wrócę:)

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, że mają najlepszej jakości półprodukty na naszym rynku

      Usuń