wtorek, 17 lipca 2012

A może mikro rozdanko :)??? Shape z płytką z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej

W lipcowym numerze Shape ukazała się druga już płytka z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej.
Ponieważ wiedziałam, że będzie mi trudno zdobyć ją podczas urlopu, poprosiłam o zakup gazetki moją Mamę i moją koleżankę. I tak w moim posiadaniu znalazła się jedna nadprogramowa gazetka.
Będzie ona nagrodą w mikro rozdaniu.

Co trzeba zrobić, żeby wziąć w nim udział?

Po pierwsze: być pełnoletnim :)
Po drugim: miło byłoby być obserwatorem mojego bloga :)
Po trzecie: napisać, jak można zachęcić kogoś do aktywności fizycznej.

Rozdanie potrwa do 25 lipca 2012 roku do końca dnia, a zwycięzcą zostanie autor najciekawszej rady:)

We wpisie proszę o podanie adresu mailowego:)
Wyłonienie zwycięzcy nie spełnia kryteriów loterii ani gry losowej i nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27 z pozn. zm.)




INFORMUJĘ, ŻE GAZETĘ Z PŁYTKĄ OTRZYMUJE KAMYCZEK (proszę o przesłanie adresu)

4 komentarze:

  1. obserwuje
    jak zachecić ? zabrać jej chłopaka albo jemu dziewczynę i sie weźmie za siebie :D
    agatka19951@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. raaaaaaaaaany spadasz mi z nieba.. nigdzie nie mogłam jej znaleźć:(
    najlepsza zachęta to popatrzeć na siebie w lustro! działa! :D
    mail: histttoria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zyskowa@buziaczek.pl
    Chcąc zachęcić kogoś do aktywności zastanowiłabym się co lubi, może jest to jazda na rowerze, może pływanie i zaczęłabym coraz częściej wyciągać tę osobę z domu właśnie w tym celu. Później urozmaicałabym: siatkówka, badmington. Myślę, że ważne, żeby w oczach tej osoby nie było to ćwiczeniami, wysiłkiem, a raczej zabawą. Po jakimś czasie osoba ta, na pewno polubi aktywne spędzanie czasu i sama, coraz częściej zacznie szukać nowych form aktywności

    OdpowiedzUsuń
  4. buka123
    mysia93@gmail.com
    Ja swoją przyjaciółkę zachęcam tak: Aga!!!! dam ci kopa w dupę ;DDD albo chodź biegać to coś ci opowiem, a wiesz, że Aśka, z którą się uczyłysmy to... ;DDD rozmowa przyciąga najbardziej :) wtedy czas mija bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń