niedziela, 22 lipca 2012

Sobotnie kibicowanie i malutka zapowiedź

Wczorajsze popołudnie spędziłam w Wiśle na FIS Grand Prix w skokach narciarskich. Byliśmy głównie ze względu na małego kibica, ale muszę przyznać, że widowisko fantastyczne i na 100% będę chciała obejrzeć na żywo jakieś zawody zimowe.




Przesympatyczny Norweg Bjoern-Einar Romoeren...


...i jego podpis :)

W drodze do Wisły nie omieszkałam podjechać do Czeskiego Cieszyna, czego efekty już wkrótce pojawią się na blogu. Teraz tylko malutka zajaweczka:


:):):)

6 komentarzy:

  1. ale jestem ciekawa co tam kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem ciekawa zawartości siatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wycieczka :-) ja juz Od dlugiego czasu chce poszalec w DM ale nie man w poblizu :-) :-) B-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wczoraj też przywiozłam sobie taką siateczkę z Czech :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no popatrz, ja byłam w Wiśle w niedzielę, ale w parku wodnym ;)

    OdpowiedzUsuń